پنکک فلورمار دسته فشرده
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

پنکیک جیو شماره 23 کد 001پنکیک یکی‌از اصلی‌ترین اسباب و اثاث آرایشی در داشتن آرایشی گوناگون میباشد؛ پودر پنکیک دوکاره جیو برای پوست‌های کم آب و مرطوب مطلوب خواهد بود. کاربرد کم آب و مرطوب بدین رخ بوده که در حالتی که پوست شما کم آب میباشد، بر روی پوست منزه و فراهم‌ی پیرایش، پنکیک پیرایش شما‌را ثبت کرده و چنانچه که پوست شما مرطوب و نم‌دار میباشد، اثر بالا و همینطور ماندگاری بالایی خواهد داشت و حکم کرم‌ پودر را ایفا مینماید.

همینطور در شرایطی‌که بخواهیم اثر مرطوب نمایند‌گی را روی پوست ساخت کنیم به جز تر کردن فیس می‌اقتدار با پد تر هم این عمل را انجام اعطا کرد. به کار گیری از پنکیک به شما در داشتن آرایشی بی‌نقص یاری خواهد کرد و پوستی صاف، با پوشاندن تمام عیوب، را نشان خواهد بخشید و همینطور در ماندگاری بالای پیرایش شریک میباشد تا آرایش و پیرایش را روی پوست فیکس و ثبت نماید.
این کالا فارغ از تولید ضخامت روی پوست، رنگی طبیعی و پوستی صاف را به شما کادو می‌نماید که در مرحله‌ی انتها پیرایش استعمال خواهد شد. پودر پنکیک دوکاره جیو بسیار قابل انعطاف روی پوست می نشیند و کاور بسیار عالی داراست. پنکیک جیو از حیث رنگ تنوع خیر و خوبی دارااست و با پوست و رنگ پوست اهل ایران ها سازش داراست. از این پنکیک هم به طور کم آب و هم به طور مرطوب میتوان به کار گرفت.
گونه پوشش ماتشماره رنگ 23شالوده رنگ میانگین پر‌نورمبتنی بر رنگ پوست پر‌نور , میانگین , گندمیمقدار 10.5 گرمSPF نداردآینه داراستمرزو بوم مبدا مارک کرهبقیه توضیحات دارنده 2 پد کم آب و مرطوبماندگاری طولانییکنواخت کردن پوستمشاهده کالا در دیجی جنس

پنکک فلورمار دسته فشرده شماره 98مارک فلورمار در سال 1970در شهر میلان ایتالیا تثبیت شوید.ساخت محصول ها فلورمار در ترکیه در سال 1972 استارت شد و فعلا بیش تر از 40 سال عمر دارااست.لاک ناخن او‌لین فرآورده غالب فلورمار بود.بعداز این برد فلورمار آغاز به ساخت رژگونه،سایه دیده،ریمل،رژ لب و بقیه تولیدات آرایشی بهداشتی نمود.
در سال 2002 عمل فلورمار به بازارهای بیت المللی معطوف شده و رویش نمود به نحوی که اکنون در بیشتراز 80 میهن عالم و در 4 مجموعه کشور ها حضور داراست.پنکک فشرده چرب فلورمار تازگی پوست را در تمام برهه زمانی روز محافظت کرده وبا پوشش ابریشمی خویش نواقص پوست را به دست‌کم می‌رساند. موادتشکیل دهنده فعال در آن رطوبت پوست را تهیه و تنظیم کرده و بازدارنده از پیری زود رس میگردد.حال تولید ها اورجینال فلورمار بوسیله کمپانی پویانگار یار و همدم با هولوگرام در دکان دیجی فرآورده در دسترس مصرف کننده گان گرامی است.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: